Forum Byliśmy żołnierzami...
Forum byłych żołnierzy MSV, którzy wyszli przez otwarte drzwi
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

WrOcłaW wzywam !!!
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 52, 53, 54 ... 66, 67, 68  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Byliśmy żołnierzami... Strona Główna -> Kombatanckie Fora Regionalne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szamanVV
V-Zajebisty



Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 269
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 12:47, 06 Maj 2007    Temat postu:

MarheF - nie wiem ile nauczyli się na morrowindzie bo obliviona nie widziałem. nie oceniam też gry przez pryzmat silnika graficznego - to jest akurat mało istotne pod warunkiem że graficy (w sensie graficy-plastycy) odwalą dobrą robotę, a sam silnik nie wymaga spzętu 2 klasy wyższego niż wynikałby z jakości gry. Wiem natomiast, że ktoś kto wydał morrowinda i nie zorientował się, że questy ssą monotonią i bezsensownością był obłąkany. A tacy ludzie mają bardzo niekorzystą krzywą zdobywania doświadczenia :)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MarheF
Ten, który zawsze stał z boku



Dołączył: 17 Lis 2005
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: stamtąd

PostWysłany: Nie 20:25, 06 Maj 2007    Temat postu:

Nie wposminalem o silniku pod katem grafiki, choc faktycznie ona jest tym co pierwsze rzuca sie w oczy gdy zaczynamy porownywac Morrowinda z Oblivionem. Mialem raczej na mysli opcje ktore silnik Obliviona oferuje a ktorych nie mial jego poprzednik, ot chocby opcje dialogowe i faktyczne dialogi zamiast "bazy danych" tematow do wgladu.

Co do monotonnosci questow... Wydaje mi sie ze gdyby nie fakt ze podrozowanie w tej grze jest cholernie nudne (chyba ze posiadasz statsa speed na 100 +bonusy z przedmiotow, oraz skilla atletyki i akrobatyki porownywalnie wysoko) to ta monotonnosc dalo by sie przezyc. Badz co badz nawet w Falloucie zdazaly sie questy na zabijanie szczorow.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szamanVV
V-Zajebisty



Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 269
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 22:45, 06 Maj 2007    Temat postu:

Wiesz - po n-tym queście - "idź do jaskini X, zabij co tam znajdziesz", lub "przynieść Y przedmiotów Z" wymiękłem i stwierdziłem że nie bardzo chce mi się awansować w na 17 poziom wtajemniczenia w 14 gildii tego świata :P

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
qentin
Szczerbaty chuj



Dołączył: 30 Mar 2006
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 7:56, 07 Maj 2007    Temat postu:

Zapewne nie o grafikę Wam chodziło, ja jednak chciałem zwrócić uwagę na fakt, że silnik gry to również grafika. I nie chciałbym być malkontentem, ale kto mając coś co wygląda jak Oblivion zejdzie z grafiką na niższą półkę?
A że Oblivion wymaga sprzętu jakiego wymaga to i za prąd rachunki duże będą, bo karta graficzna która potrafi uciągnąć ten engine na przyzwoitym poziomie fps to ciągnie ze 400W :P


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hig
Ten, który wyszedł przez zamknięte drzwi



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 18:12, 07 Maj 2007    Temat postu:

szamanVV napisał:
Wiesz - po n-tym queście - "idź do jaskini X, zabij co tam znajdziesz", lub "przynieść Y przedmiotów Z" wymiękłem i stwierdziłem że nie bardzo chce mi się awansować w na 17 poziom wtajemniczenia w 14 gildii tego świata :P


Kompletny brak ambicji.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MarheF
Ten, który zawsze stał z boku



Dołączył: 17 Lis 2005
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: stamtąd

PostWysłany: Śro 14:51, 09 Maj 2007    Temat postu:

hig napisał:
szamanVV napisał:
Wiesz - po n-tym queście - "idź do jaskini X, zabij co tam znajdziesz", lub "przynieść Y przedmiotów Z" wymiękłem i stwierdziłem że nie bardzo chce mi się awansować w na 17 poziom wtajemniczenia w 14 gildii tego świata :P


Kompletny brak ambicji.


Zgadzam sie z przedmowca...

Pisalem dlugi post w ktorym wyrazalem swoje zale na temat Morrowina itp, ale mi go wcielo wiec powiem krotko - zobaczymy.

To jest podobno screen z dema tego fallouta co jest w produkcji:
[link widoczny dla zalogowanych]

PS. Jak ktos chce uslyszec dlaczego Morrowind ssie i jak latwo mozna w tej grze wypompowac sobie postac aby miala wszystkie wspolczynniki na max w przeciagu 1 godziny czasu rzeczywistego to zapraszam do polemiki.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dziadek Regis
Ten, który daje kredyt zaufania



Dołączył: 17 Lis 2005
Posty: 350
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 15:51, 09 Maj 2007    Temat postu:

E? Potrzebujesz aż godziny, żeby znaleźć edytor sejwów? :o

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szamanVV
V-Zajebisty



Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 269
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 15:57, 09 Maj 2007    Temat postu:

hmm - czy to byłaby polemika w której jedna strona przekonywałaby drugą że morrowind bardziej ssie z powodu scenariusza a druga że z powodu mechaniki?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dziadek Regis
Ten, który daje kredyt zaufania



Dołączył: 17 Lis 2005
Posty: 350
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 15:59, 09 Maj 2007    Temat postu:

Nie wiem, czemu się czepiacie Morrowinda. W tej grze tak ładnie się woda renderuje... :)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hig
Ten, który wyszedł przez zamknięte drzwi



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 20:17, 09 Maj 2007    Temat postu:

MarheF napisał:
hig napisał:
szamanVV napisał:
Wiesz - po n-tym queście - "idź do jaskini X, zabij co tam znajdziesz", lub "przynieść Y przedmiotów Z" wymiękłem i stwierdziłem że nie bardzo chce mi się awansować w na 17 poziom wtajemniczenia w 14 gildii tego świata :P


Kompletny brak ambicji.


Zgadzam sie z przedmowca...


Akurat zgadzanie się ze mną w tej kwestii nie jest powodem do dumy. :P


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szamanVV
V-Zajebisty



Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 269
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 21:37, 09 Maj 2007    Temat postu:

O właśnie - dla odmiany zacznijmy chwalić. Ja pamiętam całkiem łądne niebo i bardzo fajne modele pancerza... szczęgólnie była taka żółta m-ka... szkoda tylko że animacja ruchów postaci była tak tragiczna :)

ale jak stało się w miejscu to wyglądąło to cąłkiem fajnie :P


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dziadek Regis
Ten, który daje kredyt zaufania



Dołączył: 17 Lis 2005
Posty: 350
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw 8:28, 10 Maj 2007    Temat postu:

szamanVV napisał:
ale jak stało się w miejscu to wyglądąło to cąłkiem fajnie :P


szczególnie jak grałeś kobietą i akurat przypadkiem nie miałeś na sobie pancerza ;P


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szamanVV
V-Zajebisty



Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 269
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 9:37, 10 Maj 2007    Temat postu:

eeee----- khe----
no comments


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
qentin
Szczerbaty chuj



Dołączył: 30 Mar 2006
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 10:51, 10 Maj 2007    Temat postu:

Dziadek Regis napisał:
szczególnie jak grałeś kobietą i akurat przypadkiem nie miałeś na sobie pancerza ;P


chyba ze byla to Elfka to od biedy moze byc z stalowym bikini ;-)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dziadek Regis
Ten, który daje kredyt zaufania



Dołączył: 17 Lis 2005
Posty: 350
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw 11:32, 10 Maj 2007    Temat postu:

nie, elfki miały końskie twarze i kojarzą mi się z giertychem bleee....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Skeleton
Rycerz, co mówi: Ni!



Dołączył: 17 Lis 2005
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Valhallan

PostWysłany: Czw 15:00, 10 Maj 2007    Temat postu:

Ale za to gra jest bardzo telerancyjna- wszyscy tam są mańkutami, biorąc pod uwagę, jak trzymają łuki;)
Zdążyłem zagrać w to ledwo parę godzin. Podszedłem do gry ze sporym entuzjazmem, jednak szybko okazało się, że to tylko potężny silnik graficzny- *nic* więcej. Ostatnim gwoździem do trumny tej gry, jaki pamiętam, było, że niemożliwe było wykonanie już pierwszych zadań, jeśli nie chciało się grać postacią magiczną...:/
Jeśli twórcy z Morrowinda wzięliby silnik, wrzucili do niego starą mechanikę Fallouta i napisali fabułę dorównującą poprzednim częściom, to nic tej gry na długo nie prześcignie....jednak żyjemy w świecie ziemskim. Bethesda słynęła zawsze z dobrych pomysłów, ew. pewnych licencji (vide terminator), które zmieniali w niegrywalną papkę. Dlatego niestety lepiej od razu przygotować się na coś niższego lotu, żeby uniknąć rozczarowania.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MarheF
Ten, który zawsze stał z boku



Dołączył: 17 Lis 2005
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: stamtąd

PostWysłany: Czw 15:31, 10 Maj 2007    Temat postu:

Dziadek Regis napisał:
E? Potrzebujesz aż godziny, żeby znaleźć edytor sejwów? :o


To sie da zrobic bez programow zewnetrznych. Wystarczy w forcie kolo Balmory nauczyc sie czaru ktory obniza skilla i zrobic wlasna wersje ktora na kilka sekund obniza tobie wybranego skilla o 100. Robisz sobie po czarze na kazdego skilla i potem wystarczy tylko znalezc odpowiedniego trenera. Stajesz przed trenerem, rzucasz czar i szybko klikasz rozmowe. Jako ze rozmowy palzuja gre to wybierajac umiejetnosc ktora chcesz trenowac masz ja na ujemna lub w okolicy zera co sprawia ze koszt treningu o 1 punkt skilla kosztuje 1 zlota. Potem wystraczy tylko rozwaznie trenowac umiejetnosci ktore rozwijaja rozne cechy aby przy levelupie miec do wyboru maksymalne rozwiniecia statsow.

W ten oto sposob po godzince gry mozesz miec szybkosc oraz akrobatyke i atletyke na 100 i dalsza gra staje sie mniej nudna.

SzamanVV napisał:
hmm - czy to byłaby polemika w której jedna strona przekonywałaby drugą że morrowind bardziej ssie z powodu scenariusza a druga że z powodu mechaniki?


Nie no, scenariusz nawet ujdzie - calkiem przyjemna historia (tak. chcialo mi sie czytac wiecej tekstow z gry niz Tobie :P), ale generalnie to raczej tego typu polemika by byla ^^

Dziadek Regis napisał:
Nie wiem, czemu się czepiacie Morrowinda. W tej grze tak ładnie się woda renderuje... :)


SzamanVV napisał:
O właśnie - dla odmiany zacznijmy chwalić. Ja pamiętam całkiem łądne niebo i bardzo fajne modele pancerza... szczęgólnie była taka żółta m-ka... szkoda tylko że animacja ruchów postaci była tak tragiczna :)


Woda - OK. Niebo tez OK. Pancerze nawet fajne... Ale te kaprawe ryje... no i ten wyrzygliwy krajobraz... ze o mobach do ubijania nie wspomne...

Dziadek Regis napisał:
SzamanVV napisał:
ale jak stało się w miejscu to wyglądąło to cąłkiem fajnie :P


szczególnie jak grałeś kobietą i akurat przypadkiem nie miałeś na sobie pancerza ;P


Jesli chodzi i takie rozrywki to przyznam wam sie ze nawet udalo mi sie w celu poprawienia wygladu postaci sciagnac ladnego moda graficznego (oczywiscie z opcja nude :P)

Skeleton napisał:
Ostatnim gwoździem do trumny tej gry, jaki pamiętam, było, że niemożliwe było wykonanie już pierwszych zadań, jeśli nie chciało się grać postacią magiczną...:/


Niezalerznie kim bys nie gral zawsze miales wspolczynnik many wiec moim zdaniem glupota byloby pozostawic go nieuzywanym. Przecierz nawet klasyczny warrior nie pogardzi healem.

Skeleton napisał:
eśli twórcy z Morrowinda wzięliby silnik, wrzucili do niego starą mechanikę Fallouta i napisali fabułę dorównującą poprzednim częściom, to nic tej gry na długo nie prześcignie


Z tego co mi wiadomo to wlasnie cos takiego ma byc zrobione. Rzut izometryczny, engine Obliviona no i chyba mechanika Fallouta. Wiem ze glos pod jakiegos waznego NPCa badz nawet pod glownego bohatera ma podkladac Liam Neeson (tak w ramach ciekawostki w Fallout 1 pod Killiana Darkwatera glos podkladal Richard Dean Anderson, aka McGyver :> ). Gdzies nawet wyczytalem ze przy prezentacji dema byla widoczna opcja multiplayer czy play online... Nie pamietam. Moze nie bedzie az tak zle...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szamanVV
V-Zajebisty



Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 269
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 16:29, 10 Maj 2007    Temat postu:

MarheF - skąd wiesz ile tekstów z gry czytałem? Siedziałeś mi za plecami jak grałem? Mam dziwny zwyczaj interesowania się światem w którym gram - zboczenie MG? Czytałem wszystko do momentu zostania legionistą - wtedy rozstałem się z grą. Dziwi mnie też Twoje twierdzenie że szybkość biegania wpływa na jakość fabuły. Zapewniam że to nie podróże mnie nudziły ... nudziły mnie i one i to co je "przrywało".

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dziadek Regis
Ten, który daje kredyt zaufania



Dołączył: 17 Lis 2005
Posty: 350
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw 16:38, 10 Maj 2007    Temat postu:

MarheF napisał:
Dziadek Regis napisał:
E? Potrzebujesz aż godziny, żeby znaleźć edytor sejwów? :o


To sie da zrobic bez programow zewnetrznych. Wystarczy w forcie kolo Balmory nauczyc sie czaru ktory obniza skilla i zrobic wlasna wersje ktora na kilka sekund obniza tobie wybranego skilla o 100. Robisz sobie po czarze na kazdego skilla i potem wystarczy tylko znalezc odpowiedniego trenera... <cut>
W ten oto sposob po godzince gry mozesz miec szybkosc oraz akrobatyke i atletyke na 100 i dalsza gra staje sie mniej nudna.


Reasumując - marnujesz godzinę na coś, co można zrobić w 5-10 minut. Czy to że zmarnowałeś więcej czasu niż ktoś kto użył edytora, sprawia, że czujesz się uczciwszy? :P


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
qentin
Szczerbaty chuj



Dołączył: 30 Mar 2006
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 13:47, 11 Maj 2007    Temat postu:

nie rozumiem sporu.. dla mnie obie gry to tylko grafika..

reszta jest pomijalna z racji jak to trafnie określił skelet papkowatości


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Byliśmy żołnierzami... Strona Główna -> Kombatanckie Fora Regionalne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 52, 53, 54 ... 66, 67, 68  Następny
Strona 53 z 68

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin