Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szamanVV
V-Zajebisty
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 269
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 12:47, 06 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
MarheF - nie wiem ile nauczyli się na morrowindzie bo obliviona nie widziałem. nie oceniam też gry przez pryzmat silnika graficznego - to jest akurat mało istotne pod warunkiem że graficy (w sensie graficy-plastycy) odwalą dobrą robotę, a sam silnik nie wymaga spzętu 2 klasy wyższego niż wynikałby z jakości gry. Wiem natomiast, że ktoś kto wydał morrowinda i nie zorientował się, że questy ssą monotonią i bezsensownością był obłąkany. A tacy ludzie mają bardzo niekorzystą krzywą zdobywania doświadczenia :)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
MarheF
Ten, który zawsze stał z boku
Dołączył: 17 Lis 2005
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: stamtąd
|
Wysłany: Nie 20:25, 06 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Nie wposminalem o silniku pod katem grafiki, choc faktycznie ona jest tym co pierwsze rzuca sie w oczy gdy zaczynamy porownywac Morrowinda z Oblivionem. Mialem raczej na mysli opcje ktore silnik Obliviona oferuje a ktorych nie mial jego poprzednik, ot chocby opcje dialogowe i faktyczne dialogi zamiast "bazy danych" tematow do wgladu.
Co do monotonnosci questow... Wydaje mi sie ze gdyby nie fakt ze podrozowanie w tej grze jest cholernie nudne (chyba ze posiadasz statsa speed na 100 +bonusy z przedmiotow, oraz skilla atletyki i akrobatyki porownywalnie wysoko) to ta monotonnosc dalo by sie przezyc. Badz co badz nawet w Falloucie zdazaly sie questy na zabijanie szczorow.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
szamanVV
V-Zajebisty
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 269
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 22:45, 06 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Wiesz - po n-tym queście - "idź do jaskini X, zabij co tam znajdziesz", lub "przynieść Y przedmiotów Z" wymiękłem i stwierdziłem że nie bardzo chce mi się awansować w na 17 poziom wtajemniczenia w 14 gildii tego świata :P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
qentin
Szczerbaty chuj
Dołączył: 30 Mar 2006
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 7:56, 07 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Zapewne nie o grafikę Wam chodziło, ja jednak chciałem zwrócić uwagę na fakt, że silnik gry to również grafika. I nie chciałbym być malkontentem, ale kto mając coś co wygląda jak Oblivion zejdzie z grafiką na niższą półkę?
A że Oblivion wymaga sprzętu jakiego wymaga to i za prąd rachunki duże będą, bo karta graficzna która potrafi uciągnąć ten engine na przyzwoitym poziomie fps to ciągnie ze 400W :P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hig
Ten, który wyszedł przez zamknięte drzwi
Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pon 18:12, 07 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
szamanVV napisał: |
Wiesz - po n-tym queście - "idź do jaskini X, zabij co tam znajdziesz", lub "przynieść Y przedmiotów Z" wymiękłem i stwierdziłem że nie bardzo chce mi się awansować w na 17 poziom wtajemniczenia w 14 gildii tego świata :P |
Kompletny brak ambicji.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MarheF
Ten, który zawsze stał z boku
Dołączył: 17 Lis 2005
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: stamtąd
|
Wysłany: Śro 14:51, 09 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
hig napisał: |
szamanVV napisał: |
Wiesz - po n-tym queście - "idź do jaskini X, zabij co tam znajdziesz", lub "przynieść Y przedmiotów Z" wymiękłem i stwierdziłem że nie bardzo chce mi się awansować w na 17 poziom wtajemniczenia w 14 gildii tego świata :P |
Kompletny brak ambicji. |
Zgadzam sie z przedmowca...
Pisalem dlugi post w ktorym wyrazalem swoje zale na temat Morrowina itp, ale mi go wcielo wiec powiem krotko - zobaczymy.
To jest podobno screen z dema tego fallouta co jest w produkcji:
[link widoczny dla zalogowanych]
PS. Jak ktos chce uslyszec dlaczego Morrowind ssie i jak latwo mozna w tej grze wypompowac sobie postac aby miala wszystkie wspolczynniki na max w przeciagu 1 godziny czasu rzeczywistego to zapraszam do polemiki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dziadek Regis
Ten, który daje kredyt zaufania
Dołączył: 17 Lis 2005
Posty: 350
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Śro 15:51, 09 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
E? Potrzebujesz aż godziny, żeby znaleźć edytor sejwów? :o
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
szamanVV
V-Zajebisty
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 269
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 15:57, 09 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
hmm - czy to byłaby polemika w której jedna strona przekonywałaby drugą że morrowind bardziej ssie z powodu scenariusza a druga że z powodu mechaniki?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dziadek Regis
Ten, który daje kredyt zaufania
Dołączył: 17 Lis 2005
Posty: 350
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Śro 15:59, 09 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Nie wiem, czemu się czepiacie Morrowinda. W tej grze tak ładnie się woda renderuje... :)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hig
Ten, który wyszedł przez zamknięte drzwi
Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Śro 20:17, 09 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
MarheF napisał: |
hig napisał: |
szamanVV napisał: |
Wiesz - po n-tym queście - "idź do jaskini X, zabij co tam znajdziesz", lub "przynieść Y przedmiotów Z" wymiękłem i stwierdziłem że nie bardzo chce mi się awansować w na 17 poziom wtajemniczenia w 14 gildii tego świata :P |
Kompletny brak ambicji. |
Zgadzam sie z przedmowca... |
Akurat zgadzanie się ze mną w tej kwestii nie jest powodem do dumy. :P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
szamanVV
V-Zajebisty
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 269
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 21:37, 09 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
O właśnie - dla odmiany zacznijmy chwalić. Ja pamiętam całkiem łądne niebo i bardzo fajne modele pancerza... szczęgólnie była taka żółta m-ka... szkoda tylko że animacja ruchów postaci była tak tragiczna :)
ale jak stało się w miejscu to wyglądąło to cąłkiem fajnie :P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dziadek Regis
Ten, który daje kredyt zaufania
Dołączył: 17 Lis 2005
Posty: 350
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Czw 8:28, 10 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
szamanVV napisał: |
ale jak stało się w miejscu to wyglądąło to cąłkiem fajnie :P |
szczególnie jak grałeś kobietą i akurat przypadkiem nie miałeś na sobie pancerza ;P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
szamanVV
V-Zajebisty
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 269
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 9:37, 10 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
eeee----- khe----
no comments
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
qentin
Szczerbaty chuj
Dołączył: 30 Mar 2006
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 10:51, 10 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Dziadek Regis napisał: |
szczególnie jak grałeś kobietą i akurat przypadkiem nie miałeś na sobie pancerza ;P |
chyba ze byla to Elfka to od biedy moze byc z stalowym bikini ;-)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dziadek Regis
Ten, który daje kredyt zaufania
Dołączył: 17 Lis 2005
Posty: 350
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Czw 11:32, 10 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
nie, elfki miały końskie twarze i kojarzą mi się z giertychem bleee....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Skeleton
Rycerz, co mówi: Ni!
Dołączył: 17 Lis 2005
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Valhallan
|
Wysłany: Czw 15:00, 10 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Ale za to gra jest bardzo telerancyjna- wszyscy tam są mańkutami, biorąc pod uwagę, jak trzymają łuki;)
Zdążyłem zagrać w to ledwo parę godzin. Podszedłem do gry ze sporym entuzjazmem, jednak szybko okazało się, że to tylko potężny silnik graficzny- *nic* więcej. Ostatnim gwoździem do trumny tej gry, jaki pamiętam, było, że niemożliwe było wykonanie już pierwszych zadań, jeśli nie chciało się grać postacią magiczną...:/
Jeśli twórcy z Morrowinda wzięliby silnik, wrzucili do niego starą mechanikę Fallouta i napisali fabułę dorównującą poprzednim częściom, to nic tej gry na długo nie prześcignie....jednak żyjemy w świecie ziemskim. Bethesda słynęła zawsze z dobrych pomysłów, ew. pewnych licencji (vide terminator), które zmieniali w niegrywalną papkę. Dlatego niestety lepiej od razu przygotować się na coś niższego lotu, żeby uniknąć rozczarowania.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MarheF
Ten, który zawsze stał z boku
Dołączył: 17 Lis 2005
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: stamtąd
|
Wysłany: Czw 15:31, 10 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Dziadek Regis napisał: |
E? Potrzebujesz aż godziny, żeby znaleźć edytor sejwów? :o |
To sie da zrobic bez programow zewnetrznych. Wystarczy w forcie kolo Balmory nauczyc sie czaru ktory obniza skilla i zrobic wlasna wersje ktora na kilka sekund obniza tobie wybranego skilla o 100. Robisz sobie po czarze na kazdego skilla i potem wystarczy tylko znalezc odpowiedniego trenera. Stajesz przed trenerem, rzucasz czar i szybko klikasz rozmowe. Jako ze rozmowy palzuja gre to wybierajac umiejetnosc ktora chcesz trenowac masz ja na ujemna lub w okolicy zera co sprawia ze koszt treningu o 1 punkt skilla kosztuje 1 zlota. Potem wystraczy tylko rozwaznie trenowac umiejetnosci ktore rozwijaja rozne cechy aby przy levelupie miec do wyboru maksymalne rozwiniecia statsow.
W ten oto sposob po godzince gry mozesz miec szybkosc oraz akrobatyke i atletyke na 100 i dalsza gra staje sie mniej nudna.
SzamanVV napisał: |
hmm - czy to byłaby polemika w której jedna strona przekonywałaby drugą że morrowind bardziej ssie z powodu scenariusza a druga że z powodu mechaniki? |
Nie no, scenariusz nawet ujdzie - calkiem przyjemna historia (tak. chcialo mi sie czytac wiecej tekstow z gry niz Tobie :P), ale generalnie to raczej tego typu polemika by byla ^^
Dziadek Regis napisał: |
Nie wiem, czemu się czepiacie Morrowinda. W tej grze tak ładnie się woda renderuje... :) |
SzamanVV napisał: |
O właśnie - dla odmiany zacznijmy chwalić. Ja pamiętam całkiem łądne niebo i bardzo fajne modele pancerza... szczęgólnie była taka żółta m-ka... szkoda tylko że animacja ruchów postaci była tak tragiczna :) |
Woda - OK. Niebo tez OK. Pancerze nawet fajne... Ale te kaprawe ryje... no i ten wyrzygliwy krajobraz... ze o mobach do ubijania nie wspomne...
Dziadek Regis napisał: |
SzamanVV napisał: |
ale jak stało się w miejscu to wyglądąło to cąłkiem fajnie :P |
szczególnie jak grałeś kobietą i akurat przypadkiem nie miałeś na sobie pancerza ;P |
Jesli chodzi i takie rozrywki to przyznam wam sie ze nawet udalo mi sie w celu poprawienia wygladu postaci sciagnac ladnego moda graficznego (oczywiscie z opcja nude :P)
Skeleton napisał: |
Ostatnim gwoździem do trumny tej gry, jaki pamiętam, było, że niemożliwe było wykonanie już pierwszych zadań, jeśli nie chciało się grać postacią magiczną...:/ |
Niezalerznie kim bys nie gral zawsze miales wspolczynnik many wiec moim zdaniem glupota byloby pozostawic go nieuzywanym. Przecierz nawet klasyczny warrior nie pogardzi healem.
Skeleton napisał: |
eśli twórcy z Morrowinda wzięliby silnik, wrzucili do niego starą mechanikę Fallouta i napisali fabułę dorównującą poprzednim częściom, to nic tej gry na długo nie prześcignie |
Z tego co mi wiadomo to wlasnie cos takiego ma byc zrobione. Rzut izometryczny, engine Obliviona no i chyba mechanika Fallouta. Wiem ze glos pod jakiegos waznego NPCa badz nawet pod glownego bohatera ma podkladac Liam Neeson (tak w ramach ciekawostki w Fallout 1 pod Killiana Darkwatera glos podkladal Richard Dean Anderson, aka McGyver :> ). Gdzies nawet wyczytalem ze przy prezentacji dema byla widoczna opcja multiplayer czy play online... Nie pamietam. Moze nie bedzie az tak zle...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
szamanVV
V-Zajebisty
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 269
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 16:29, 10 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
MarheF - skąd wiesz ile tekstów z gry czytałem? Siedziałeś mi za plecami jak grałem? Mam dziwny zwyczaj interesowania się światem w którym gram - zboczenie MG? Czytałem wszystko do momentu zostania legionistą - wtedy rozstałem się z grą. Dziwi mnie też Twoje twierdzenie że szybkość biegania wpływa na jakość fabuły. Zapewniam że to nie podróże mnie nudziły ... nudziły mnie i one i to co je "przrywało".
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dziadek Regis
Ten, który daje kredyt zaufania
Dołączył: 17 Lis 2005
Posty: 350
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Czw 16:38, 10 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
MarheF napisał: |
Dziadek Regis napisał: |
E? Potrzebujesz aż godziny, żeby znaleźć edytor sejwów? :o |
To sie da zrobic bez programow zewnetrznych. Wystarczy w forcie kolo Balmory nauczyc sie czaru ktory obniza skilla i zrobic wlasna wersje ktora na kilka sekund obniza tobie wybranego skilla o 100. Robisz sobie po czarze na kazdego skilla i potem wystarczy tylko znalezc odpowiedniego trenera... <cut>
W ten oto sposob po godzince gry mozesz miec szybkosc oraz akrobatyke i atletyke na 100 i dalsza gra staje sie mniej nudna. |
Reasumując - marnujesz godzinę na coś, co można zrobić w 5-10 minut. Czy to że zmarnowałeś więcej czasu niż ktoś kto użył edytora, sprawia, że czujesz się uczciwszy? :P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
qentin
Szczerbaty chuj
Dołączył: 30 Mar 2006
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 13:47, 11 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
nie rozumiem sporu.. dla mnie obie gry to tylko grafika..
reszta jest pomijalna z racji jak to trafnie określił skelet papkowatości
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|